søndag 3. juni 2012

Guttedrøm :)

Da har gutten i huset fått seg en skikkelig hærlig sommerjakke, i ekstra fine merino, inspirert av Denne fra Picles :)


Armene er forskjellige, bare fordi ;)
Når man ser de opp mot hverandre ses det godt, jeg synes det ble skikkelig fint og ikke helt som alt annet :)


Denne gangen måtte jeg ut å kjøpe knapper, fant noen blåe som var litt "slitt" i fargen :)
Lagde små huller i økningene for å få frem sommerfølelsen, var redd det ble litt "jentete" men det ble det ikke. Gutten er så flott i jakken sin, som han skal ha på i barnehagen i morgen :)


Nå setter jeg i gang med litt gavestrikk, å håper på sommer på verandan så det blir litt utestrikk :)

Fin uke til alle :)

5 kommentarer:

Ingunn sa...

Kjempefin barnehagejakke! Nydelige farger og fin fasong. Denne blir nok en favoritt. Morsomt at ermene er ulike.

Ha ei strålende uke!

G-Anette sa...

Kjempefin jakke! Den blir nok mye brukt :)
Håper du har strikket ute i sola i dag, det har jeg :)

Klem

Tovepia sa...

Kjempefin!! Jeg holder på med en slik bhagedress nå og regner med jeg må strikke 3:O) Du hadde laget flotte detaljer på den!!
Klem fra mæ;)

Mailén sa...

Åååå, så fin :) Sånn vil jeg også strikke, hva slags størrelse på pinnene brukte du? :)

LaLa`s Loft sa...

Tusen takk jenter, alltid gøy med koselige kommentarer :) Mener det var pinne 5 på denne, passet fint til garnet :)