torsdag 21. juni 2012

Høststrikk til meg :)


Mitt favorittplagg til høsten!!!!!
Å kjære så fint garn.... Ble inspirert av skjerfet til G-Anette (skikkelig lekker blogg), å bestemte meg for å finne frem noe lekkert garn jeg hadde liggende. Siden jeg brukte et skikkelig tykkt garn, og ett litt tynnere, og pinne 10 (Jupp råfort strikk) måtte jeg øke i begynnelsen og slutten av hvær pinne, strikket riller, men når det nermet seg slutten strikket jeg rettstrikk over de fleste maskene (ikke ytterst på sidene) for å få en "rull" oppe :)


Se de fine fargene!! Jeg vet ikke om dere ser at det er glitter i det grønne garnet, men det er det....Kanskje lettere å se om dere trykker på bildet. Å som jeg gleder meg til å bruke det. Passer perfekt til meg :)



Så måtte lillefrøkna prøve det, ja og jeg da ;) 


Jupp, kommer til å bruke det masse masse, det vet jeg :)

Nå strikker jeg på en genser til meg selv, igjen. Den 3.på kort tid, er nesten litt stolt av det :) 
I morgen har jeg tenkt å prøve å farge garn.... Ja helt selv. Min kjære gleder seg ikke, han mener jeg griser sånn når jeg lager mat, at han ikke kan fårestille seg hva som skjer med meg, farge, gryter og garn..... Men...... JEG GLEDER MEG :) 

GOD HELG BLOGGVENNER :)

3 kommentarer:

Iselin sa...

Åh så stilig! :D

G-Anette sa...

Å, jeg blir så barnslig glad når noen lar seg inspirere av meg ;) For ett herlig sjal! Likte fargespillet, skikkelig sommer! :)

Kos deg med garnfarging! Ikke hør på mannen ;)

Goood helg!
Klem

Emilie sa...

Så stilig skjerf, det var utrolig fin farge kombinasjon, blir veldig inspirert av å lese bloggen din:)