tirsdag 26. juni 2012

Mere garnfarging :)

Jeg er bitt av fargebasillen ;)
Forsøk nr 2 på farging gikk fint, jeg bare digger fargene her. Dette skal bli noe fint til min prins :)

Grønt og turkis er sjelden feil sammen synes jeg, det at det er litt hvitt er med vilje, da jeg vil ha litt sånn "batikk" følelse på garnet :)


Det er 100g i hvær hespe, så det er ganske mye garn. Nå gjelder det bare å finne noe ensfarget å ha sammen med :)

Det grønne her skulle bli grønn og gul, men med en feil tok jeg sleiva fra det grønne badet oppi det gule, og dermed kom det litt grønnt i.... Ble litt hysterisk farge da, så jeg må se litt på om jeg kanskje fixer det ved neste farging :)


Den er ikke så ille egentlig, men jeg må tenke på det.
Har bestilt endel cool aid, å skal prøve det etter ferien. Der fant jeg noen av de mere pastellaktige fargene jeg ville ha. Jeg synes dette er utrolig gøy, og kommer til å gjøre masse av det vil jeg tro - må vel selge unna noe garn snart, har ikke plass :)

Om du har lyst å prøve å farge garn selv, sjekk ut DETTE inlegget, så finner du linker til oppskrift og tips :)

Nå har jeg bestilt bilarbeid til ferien, sånn at jeg kan strikke på veien, åsså da til meg selv faktisk. Har helt dilla på å strikke til meg. Akkurat nå har jeg en tunicatopp til meg selv på pinnene, i nydelig grønn og lilla. Den må bli færdig før ferien :)

Fin Tirsdagskveld til dere alle :)

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Herlige farger på garnet du har farga! Skal bli spennende å se etter at du har strikka av det.

Ha en fin sommerkveld!

Tovepia sa...

Såm spennende! Flotte farger du har fått!
Må se på linken din. Sitter selv og funderer på et bilarbeide..hva skal det bli;)
Ha gode dager, klem,)

G-Anette sa...

Kjempelekkert!
Vi reiser på ferie på mandag (en del timer i bil) men har ikke funnet ferieprosjektet enda...litt krise faktisk, hihi :) Må ta meg en liten runde en kveld.
Gleder meg til å se grønn og lilla tunika, høres flott ut!
Klem

Monstermønster sa...

Så gøy det så ut! Spennende å farge selv!