mandag 18. juni 2012

Liten og ...... Varm :)

Min lille prinsesse kom litt sånn fortvilet ut i stua "mamma, denne dukka er naken og iskald, ingen av dukkeklærne passer....." 
Så da fikk hun plukke ut alle de små restene jeg hadde som hun likte fargen på, å putte i en "dukkeklærpose" :)


Posen var faktisk litt større enn dukka :)

Så fikk dukka en liten bukse, og en vest, inspirert av Picles enkle vest som jeg har laget mange av, de kan du se her.... 



Å hun ble både varm, og kjempesøt :)
Fikk litt dilla, å strikket mere dukkeklær, de kommer senere :)
Nå skal jeg ut å kjøpe garn, ennda en gang har jeg lyst å strikke til MEG :)

Fin uke til alle, mandag er ikke så gal vel ?? :)


Ps: Sjekk ut restegarntipsene mine Her :)



4 kommentarer:

Ingunn sa...

Nå ble vel dokkemammaen fornøyd! Nydelige dokkeklærfarger hun har valgt!

Ha en fortsatt fin dag!

Thatina sa...

Så nusselig <3

G-Anette sa...

Så søte klær! Det må jo bare gå fort unna ;) Og den dukka var jo bare fantastisk, for ett uttrykk! :)

LaLa`s Loft sa...

Takk jenter.... Ja dette var gøy å lage :) Dukka kjøpte vi i gamlebyen i Alcudia i fjor, den har en real life smokk som passer i munnen der, måtte bare ta den bort for bilde sin del :)