torsdag 7. juni 2012

Pakkesang :)

Laget en liten jakke, til en liten jente - fritt etter Picles Petrajakke :)
Jeg har tidligere laget en variant med hette, den finner du Her :)


Jakken skal gis i presang, så jeg håper mamman (som er på ferie) ikke titter innom ;)
Knapper, viktig det så klart. Fant noen skikkelig morsomme i lagret mitt, å jeg elsker å blande litt sammen. Prøvde meg på å pynte jakken litt, men det ble rett å slett finest når den var enkel som dette :9


Her e knapper fra Etsy`s store verden, litt sånn rester fra hist og her :)

Så hadde jeg kjøpt garn for å strikke duk..... Nope, orket ikke - så garnet havnet sammen med no restegarn, å dermed har jeg superfargerik sommerlett topp på pinnene :)

Lyst å sy har jeg og.... Kanskje i morgen - ja vist jeg ikke drar in til byen å handler mere garn ;)

Fin helg ute i fantastisk inspirerende bloggverden :)


3 kommentarer:

Berit sa...

Rett og slett nydelig :)
Ha en super helg!

Ingunn sa...

Kjempefin jakke i nydelige farger! Og knappene er et kapittel for seg. Morsomme!

Ønsker deg god helg!

Ull og Saker sa...

Bli med på give away på vår blogg!

http://ullogsaker.blogspot.no/2012/06/give-away.html

Ull og Saker