torsdag 16. august 2012

Fargerik bestilling :)

Etter forrige innlegg var det en liten prinsesse i barnehagen til jenta mi, som åsså ville ha tunica, så da var det bare å kose seg videre :)

Garnvalg falt på et godt handfarga garn fra Pulling at strings (se link i høyre kolonne), i kombinasjon med dobbel babyull. Å fargene i garnet er som en drøm for små jenter :)


Kan ikke si annet enn at jeg blir skikkelig varm om hjertet når noen vil ha skikkelig fargerike ting :)


Det hvite demper fargene litt, så det ikke skal bli for mye (kan det egentlig bli for mye??)
Oppskrift, eller mangelen på sådan er den samme som HER .. Jeg følger skjelden oppskrifter, men får inspirasjon fra alt jeg ser. Om man har strikket litt, så er det ikke vanskelig å sette sammen ting selv :)


Bakpå fikk tunican noen lekre knapper jeg hadde liggende, de er handlaget og kjøpt via Etsy :) (Link til høyre)

Da skal jeg gjøre i stand til stooooooooor jentefest i morgen, å som jeg gleder meg :)

HA EN HÆRLIG HELG :)

2 kommentarer:

Lilli sa...

Bare nyyyyydelig <3 Lo-oo-v-e it <3

Mamsen og lillegutt sa...

Heldig hun som får den :-) Ha en hyggelig kveld med jentene!! Alltid like hyggelig å innom bloggen din :-)

Klem fra mamsen