fredag 24. august 2012

Sommerkjoletilbehør........

Ja hvertfall sånn tilbehør man trenger her,
for skal man bruke sommerkjole utover høsten i Tromsø trenger man ikke bare vest, men leggvarmere også :)


I dobbel babyull, påsydd blomsterknapper - enkel og passer til alt..


Ettersom jeg hadde klart å rote bort sommerkjoen ti prinsessa, å vi fant den nå, så reiste den direkte i barnehagen, og da var leggvarmerne gode å ha.... 
Gjenbruks kjolen finner du i dette inlegget fra tidligere i år....


Nå må jeg hastestrikke på en kjole, siden vi plutselig ble bedt i en gebursdag jeg ikke var forberedt på. Åsså nu da, når det ikke er noe å se på tvn i kveld..... Mannen er på veteranbiltreff, så jeg tror jeg finner frem Sex og Singelliv filmen, å litt sjokolade, da bør den kjolen få fart på seg :)

Fin helg til dere alle :)


7 kommentarer:

Ingunn sa...

Så fine! Og knappepynten gjorde susen! God strikkekveld! Det blir det her også.

Riktig god helg!

Klem fra Ingunn

Bella sa...

Riktig god helg til deg og!
Kos deg med strikketøy, sjokolade og film :-)

Berit sa...

Herlige, ser jo at den fine frøkena er kjempefornøyd :) Du er kjempeflink med farger så også her!
Tusen takk for fine ord inne hos meg.
Ha en fin fredagskveld, klem.

Tante Constanse sa...

Så mye fint du har strikket! Lurt med leggiser til kjolen nå som høsten kommer. Tar med meg tipset ;-)

mocca sa...

De var kjempe søte,tenker frøkna ble fornøyd ;)

G-Anette sa...

Kjempefine! Knappene gjorde susen :)
Vest/leggvarmere/lue/votter...mye fint tilbehør man kan ha til sommerkjolen her ;)

Klem

Synnøve Olava Gleditsch sa...

Flotte leggvarmere... :O)
Likte veldig godt den gjenbrukskjolen også!

Takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min!