tirsdag 21. august 2012

Yndlingsvest :)

Jeg gir meg ikke med disse superanvendelige vestene som lillepia mi bruker til absolutt alt. 

Denne gangen har jeg strikket den i et skikkelig tjukkt ullgarn, som jeg fant på ebay. Helt utrolig alle de forskjellige garnene jeg har strikket denne i, å like unike hvær eneste en. Flere ser du HER .....


Denne blir suuuuuuper utenpå kjoler nå når høsten nermer seg med stormskritt :)
Dere som har vært på bloggen min før, vet at knappene er viktig hos meg, denne gangen er det stofftrekkte knapper i nøytrale farger, slik at vesten kan brukes til det meste..


Begynner å ønske meg en slik en selv :) 

Inspirert av Picles enkle vest, du finner link via de andre vestene. Deres rundfelling er bare så utrolig grei å bruke.

Bare noen dager igjen til studiestart, julegaveproduksjonen er i gang, lillemann har begynt på skolen..... 

Jepp, vi er i rute :)

Fin dag der ute :)

5 kommentarer:

FruKlakegg sa...

Herlig vest, og så praktisk og anvendelig også!
Trur eg må lage nokre sånne til jenta mi, så kan ho bruke sommerklærne sine bittelitt lenger!

Mvh
Jorunn

G-Anette sa...

Kjempefin vest, og det garnet så herlig ut! Du sier noe, disse vestene er jo supre utenpå kjoler. Og jeg har definitivt en kjolejente her i huset :) Takk for tips og inspirasjon.

Klem

Blåbærlina sa...

Nydelig vest, garn, farge og alt!
Heldig jente - og heldig mamma som har ei jente å strikke vest til :o)

Guri sa...

Ja disse vestene er bare kjempefine! Moro at du varierer dem slik og virkelig gjør dem til "dine egne" :)

Anonym sa...

Fin vest! Og kule knapper=)