fredag 28. september 2012

Roooosa lue :)

Ei lita baggylue til mi lille prinsessa, merino extra fine og ettellerannet pusegarn :) Lua ble for stor så jeg får sette en søm i den ...... Synes generelt luer blir store, eller vider seg kraftig ut i bruk..... Tips? Men fin ble den, og rosa, det er det viktigste :)



Nå skal jeg reise på studieuke i Alta igjen, å gruer meg litt til å være borte fra barna, men det var jo litt godt sisst også..... Men det blir nok en massevis av presanger når mamma kommer hjem. Men først skal helga nytes :)
Ja åsså må jeg vel finne no strikketøy å ta med, den derre ufogenseren er så seig at jeg vet ikke helt om den blir med. Det blir sisste ensfarga rettoppognet genseren til meg ja.....


Det er ikke en Dorthe nei, men sikkert omtrent like seig å strikke ........

Bør rydde litt nå, ja åsså kanskje farge no guttegarn for å lage kløfri genser til gutten min, genseren jag hadde laget var visst litt kløete. Dere kan lese hva jeg sa om det garnet HER :) Jeg tok ikke feil nei, å den gutten bruker ikke klage på at det klør. Så den babyulla der var ikke mye babyvennlig. Vi er enige om at genseren skal brukes på kalde dager med høyhalset polo under :)

Ble dette er negativt inlegg?? Det var ikke meningen, lover å være mere sprudlende neste gang :)

Ha en hærlig helg alle :)

2 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefin lue og god tur til Alta:)

Anonym sa...

De luene var kjempeflotte. Helt enkle, men litt fin pynt blir elegant resultat.
Cathrine