tirsdag 25. september 2012

Lilla igjen :)

Skal aldri mere lage meg ufo, noe så utrolig kjedelig - nå har jeg 2 ting å strikke på, å aner ikke hva jeg skal gjøre når?? Nei, min gamle taktikk med "gjøre seg færdig med en ting før man starter en annen" funker bedre for meg ja....

Uansett, en liten kjole til, å denne vet jeg ikke om vi skal selge eller beholde. Den er i Lerke, 50% ull, 50% bommull. Hærlig :)


Samme snitt som de andre kjolene mine, men denne gang med vrangbord, og heklekant på armene :)


Har helt dilla på disse kjolene, de kan brukes helt til de er små t-skjorter å er utrolig anvendelige :)
Jeg har ingen oppskrift, men har latt meg inspirere av Picles enkle oppskrifter :)

Nå har jeg begynt å strikke med egenfarget garn, å det er så spennende :) 
Neste gang skal jeg forsøke å håndmale garn, det gleder jeg meg til.... Men nå er det jentekveld med meg, Tvn og t koppen min :)

Ha en fortsatt fin uke der ute, før du vet ordet av det, er det helg igjen :)

3 kommentarer:

Gry sa...

Så mye fint du lager:) Denne bloggen kommer jeg til å anbefale!

LaLa`s Loft sa...

Så hyggelig at du likte bloggen min :)

Ann Kristin sa...

Åå, denne var nydelig!! Likte også veldig godt rudolf kjolen, den var veldig søt. Mye flott du lager, gøy å se! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :)