torsdag 13. september 2012

Lilladilla :)

Etter å ha laget dette skjerfet til meg selv, har jeg fått fullstendig dilla. Dette er en bestilling fra ei som hadde sett høstskjerfet mitt, hun ønsket seg lilla, å siden jeg hadde dette garnet liggende (i lilla) var det bare å sette i gang. Tok en tråd alpacca mirasol sammen med for å få litt mere lilla i det. 

Pinne 7
legg opp 3 masker, øk få begynnelse og slutt av hvær pinne.
Når det nærmer seg slutt går jeg gradvis over fra riller til glattstrikk
helt på slutten øker jeg 2 på hvær side for å få snurreffekten på oppe og litt lange smale ender :)


Kjappt og veldig fint :) 


Legger en dusk i enden, bare for å gjøre litt ekstra utav det.

Som sakt, denne har blitt en dille, mange flere i skuffa mi - men de kan jeg ikke vise frem før til jul ;)

Fin torsdagskveld der ute, strax helg :)





2 kommentarer:

Yvonne sa...

Kjempe fint sjal! og lilla som er sååååå lekkert!! =)=)

Silje sa...

Knallfint sjal, helt nydelig farge. Flot blogg også, her skal jeg følge godt med videre :)