lørdag 15. september 2012

Snuppekjole :)

Noen ganger vet jeg bare ikke hva jeg skal lage - da går jeg i garnet mitt å snoker åsså bare setter jeg i gang... Denne ligger til salgs på fb sida mi, da snuppa mi er såpass godt utstyrt at jeg rett å slett må stopp litt med kjole laging til henne :)


Den er strikket i ekstra fine merino, og det er bare det besste garnet jeg vet :) 
Første gang jeg har lakt ut bilde av en ting som ikke er dampet, men den ser ikke så værst ut likevel :)

Knapper, ja så klart :)


Har ingen oppskrift på den, den er bare inspirert av Picles enkle stil, men Her  kan du se de andre jeg har laget i samme stil, så flott bare å se hvordan man kan variere med garn og farger. 

Ha en goooo helg der ute :)

6 kommentarer:

Berit sa...

Rett og slett helt nydelig :)

Monstermønster sa...

Koselig kjole!

Anna Therese sa...

For en nydelig og søt kjole :)
God helg til deg :)

Randi sa...

Takk for koselig kommentar :) så mye fint du strikker, skulle ønske jeg kunne det og :) Ha en fortsatt fin kveld!!

Lilli sa...

Ååå denne var knallfin, herlige farger og de søte knappene, nydelig design også :)
Klæm og god hælg til deg og dine :)

Ann-Cristin Moan Antonsen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.