onsdag 24. oktober 2012

30.000 !!!


Sånn føltes det å våkne til 30.000 besøk!!!!!!!!!!!!!

Takk alle sammen, det er så utrolig hyggelig at dere liker tingene mine


Noen inlegg får mere oppmersomhet enn andre, jeg lager litt annerledes ting enn mange - og det er ikke alle som liker annerledes, men det gjør jeg :)

Om noen uker er bloggen min 1 år, da blir det lagt sammen feiring med giveaway, må bare finne en SUPER premie ført :)


Det blir ikke en sånn en, men kanskje noe like bra ;)

Ha en hærlig dag der ute i bloggland :)

5 kommentarer:

Mosserød sa...

Superflinke & kreative Christel :-)))

Kristine sa...

Hurra for 30.000! :D Jeg elsker hvertfall alt du lager, 100% meg ;)

Ane sa...

Gratulerer!!! Det kommer til å bli 30000 til før du vet ord av det. ;)

Lilli sa...

Eg strikke jo ikke, men eg EEeeeelske alt du lage, det e fargerikt, kreativt og veldig inspirerende å titte inn til deg <3
Gratulerer med 30 000 besøkende, så herlig, håper mange flere kommer inn å ser dine fantastiske arbeid, for det fortjener en titt :)
Klæmma <3

LaLa`s Loft sa...

Takk jenter :)