tirsdag 2. oktober 2012

Gavekos :)

Nå sitter jeg i Alta etter en lang dag på skolen, 3 dager til jeg skal hjem igjen..... Det er egentlig litt godt å være litt for meg selv, men å så godt det blir å komme hjem til de vakre små smilefjesene mine igjen... :) 

Denne gaven lagde jeg for leeeeenge siden, men den ble gitt bort
 på lørdag, til ei lita gudmorjente :)


Det ble en lekker liten vest i noe hærlig håndfarget garn fra Etsy, sammen med dobbel babyull.... (Får ikke laget link når jeg sitter på hotelnett, men det ligger link til etsy på høyre side i bloggen, du skriver bare "handpainted yarn" i søkerfeltet)
Vesten er strikket omtrent som Picles (link på høyre side) enkle vest, bare med fletter i stede for riller. Pannebåndet er riller i en fei :)



Disse fine knappene er også frs Etsy :) 

Jeg har laget masse vester nå, i masse variasjoner, inspirasjon finner du på høyre side under hint, vester :)

Fortsat fin uke, klem fra Alta :)


5 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig, her er det noen som blir glade! Fint med glade farger nå når vi går mot mørkere tider :)

Hilde sa...

Kjempesøte vest.... Og de knappene var supersøte.

Ingunn sa...

Lekkert antrekk! Fin, rosa lue i forrige innlegg også!

Kos deg i Alta!

Klem fra Ingunn

Strikketine sa...

Du er jammen god med sånne vester, kjempefin! Jeg blir hvertfall inspirert av de, både i form og farge! ;-)
Kos deg i Alta, jeg vet hvordan det er å være på samlinger, borte bra men hjemme best! :-)

Anonym sa...

Stilig! Du lagar så masse fint=)