lørdag 13. oktober 2012

Min egen engel :)

Helt siden jag lagde DISSE i julegave for 5 år siden har jeg ønsket meg en egen engel. Min er dog dobbelt så stor ;) 


Det tok lang tid å mote seg opp til å lage henne, for det er litt mye pirk for meg - å det tok tid å lage. Ikke egentlig så mye tid i rent arbeid, men månedsvis med en liten søm nå og da.... Men i dag ble hun færdi, å jeg er skikkelig fornøyd med henne :)


Her kan du se hvor lang hun er, min 4 årige datter vil gjerne også ha en - jeg har visst lovet henne det nå, phu ;)


Nå sitter hun lett henslengt i vinduskarmen min, så jeg kan beundre henne fra strikkestolen. Hun skal sitte et annet sted etterhvært, men jeg må bare se henne litt :)

Oppskrift og alt du trenger får du hos PANDURO, (du får massevis av materialpakker der, klare til å sy) og det er TILDA som lager disse. Jeg har alle Tildas bøker, å de er helt hærlige å drømme seg bort i. Bøkene er så vakkert illustrert at jeg kan bare sitte å bla i de i lange tider.

Gleder meg til å vise dere neste inlegg, det er til gutten min, å han har farget garnet selv - ja med litt hjelp fra mamma da :)
I kveld håper jeg å få færdi den utrolig seige genseren jeg har holdt på med en stund nå, håper jeg liker den når den endelig er færdig :)

Ha en fin kveld til alle dere flotte damer, som legger igjen så hærlige kommentarer til meg :)

5 kommentarer:

Mamsen og lillegutt sa...

Fiiiiiiin!!

Bærre elske Tilda. ein sånn står på ønskelista mi å... Må bærre mot mæ opp på å ta fram symaskina... My jobb vil æ tru!! Du får nyt syne fra godstol'n å ha ei rikti så fin hælg!!

Klem fra mamsen

Siddis back home sa...

ÅÅÅ, så skjønn og for ei herlig jente du har!! Ha en flott lørdagskveld hos deg og dine!

G-Anette sa...

Superfin! Jeg bare eeelsker Tilda! Jeg har også alle bøkene, og kan de nesten utenat. Jeg blar og blar i de, og drømmer meg bort.. :)
Tiden strekker ikke til bestandig, så det blir mye med drømmen, men jeg har da en liten gjeng med Tildaer jeg også :)

Nå fikk jeg lyst til å starte på ett materialsett jeg kjøpte for 2 år siden..eller var det 3..

Ha en fin mandag!
Klem

G-Anette sa...

Tuusen takk for tips! ♥ Bok er bestilt! Å, som jeg gleder meg :)

Klem

LaLa`s Loft sa...

Bare hyggelig det :)