søndag 25. november 2012

Å vinneren er ................

Da har Random fått trukket vinner og trøstepris hos meg :)
Ikke om jeg forsto hvordan jeg skulle få med meg trekkninga over her som billedbevis, så dere får bare stole på meg........


Vinneren er nr 5
Mamsen, på Mamsen og Lillegutt besøk bloggen hennes, den er så koselig :)
Gleder meg til å se hva hun finner på med garnet her :)

Og trøsteprisen går til nr 73
Tina T - som jeg ikke tror har egen blogg :)
Tina, det hadde vært gøy å få se hva du lager av garnet likevel :)
(ser du Tina, var topp å melde seg på i siste liten ;)


Fikk lyst å feire mere, for så mange hyggelige kommentarer om bloggen min er jo bare helt fantastisk :)
Jeg skal nå besøke alle de "nye" som har lagt igjen kommentar, alltid spennende å finne nye blogger :)

Gratulerer til vinnerne, håper dere blir knallfornøyde med premien deres :)


2 kommentarer:

Ingunn sa...

Vil gratulere de heldige vinnerne. Kjempefint garn!

Ønsker deg ei ny fin uke!

Klem

Mamsen og lillegutt sa...

Mamsen rope høyt hurrrra!!!! Stor glede i heimen no altså!! Ska send dæ adresse i en melding æ :-):-) tusen, tusen takk for flott gave!! No e d bærre å få unna julegaven, så ska æ gled mæ på planlægginga av ka æ ska bruk garne te :-):-):-)

Wow!!

Ha ein strålende kveld. D ska i hvertfaill æ ;-)