tirsdag 20. november 2012

Bloggen 1 år :)

Ja da har jeg blogget i nesten 1 år, 25.11 er dagen. Det har vært gøy og jeg er overveldet over alle de som har tatt en tur innom her, nesten 33.000 besøk!!!
Det bør vel feires vel ? 

Jeg dukket ned i garnet mitt å fant litt stæsj, så har du lyst å vinne dette - så heng på :) 


2 nøster a 100g pr stk, cascade 220 garn.
Ca 60 g handfarget merinogarn i et fantastisk fargespekter, passer perfekt til.
Etpar ugler å sy på, og 6 stk knapper som er utrolig søte.
I tilleg en overaskelse til deg ....


Så ville jeg ha en "trøstepremie, siden jeg synes dette er så gøy, å da fant jeg dette :


Også dette Cascade 220, 1 nøste a 100g, 
og ca 60 g flerfarget Cascade.


Fargene er bare nyyyyyydelige ikkesant?? 

Hva må du gjøre for å bli med i trekningen??
Da er det bare å si noen ord under her, så er du med. 1 lodd til hvær :)
Husk mail adresse om du ikke selv har blogg, Viktig i tilfelle du er den heldige :)

Trekkning søn 25.nov :)

81 kommentarer:

Siri sa...

Gratulerer! Nytt garn er en fryd hver gang sp jeg fiber meg med her :-)

Siri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Spilloppa sa...

Gratulerer! Så flotte saker du har funnet fram, og de vil jeg gjerne være med i trekningen om :)
Klem Marit

Line Kjeldsberg (lkjeldsberg@yahoo.no) sa...

Hurra for 1 år! Kjempefin blogg :-)

Maria-Therese sa...

Dette var moro ;)
Grattis og la oss få være med på flere årsfeiringer <3

Mamsen og lillegutt sa...

Æ e me!! Grattis me flotte besøkstall :-) flott premie ;-)

StrikkeDolla sa...

Gratulerer så utrolig mye med dagen!!! :-D

Berit sa...

Wow for noen flotte premier, klart jeg vil bli med :) Gratulerer med 1 år, det er gøy å følge deg og alt det fine du strikker.

Anonym sa...

Gratulerer med 1 årsdagen :-) Har vært innom den flotte bloggen din flere ganger, og kommer nok fortsatt til å inn og snuse innimellom :-)
Hilsen ainahars@broadpark.no

Anonym sa...

Her var det mye flott, kommer til å innom bloggen din flere ganger :)

Og har veeeeldig lyst å vinne det flotte garnet.

Hilsen Trudi Skrataas

Anonym sa...

glemte mailadr: trudisk@frisurf.no

Kristin sa...

Gratulerer med 1 årsdagen!! Jeg er gjerne med i trekningen :)

Anonym sa...

Tillykke med 1 år's dagen og er gjerne med i trekningen av de flotte premiene. Hilsen heidip09@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års dagen :) masse flott du har her!! melder meg på trekningen, du hadde flotte premier.. hilsen nina
nina-o-l@hotmail.com

Sisselshverdag sa...

Gratulerer med 1 år som blogger :) Du er mye flinkere enn meg til å oppdatere og det er alltid morsomt å lese bloggen din.

Lykke til med flere år og flotte besøkstall :D

Ha en fortsatt flott uke :)

Ina Larina sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen! Du lager så mye fint og bloggen din er en stor inspirasjon =)Og garn sier man vel aldri nei til vel... ;)
Hilsen Ina
lurelarina@hotmail.com

mocca sa...

Gratulere så mye;) Du lager veldig mye fint,jeg er inne å kikker inni mellom:)

Merete sa...

Gratulerer så masse med ettårsdagen på bloggen din:-) Jeg er stadig innom å titter her når du har oppdatert med nye fine ting som du lager:-)

Merete sa...

Glemte emailen min: meretefreding@hotmail.com :-)

I drømmeslottet sa...

Gratulerer så mye med jubileum! Jeg må virkelig si du lager masse fint!!! Trekker gjerne ett lodd, for de fargene var så nydelige.

Anonym sa...

Ikke første gang eg har vært på denne bloggen og snika, du har lagd mye fint, kreativ..så eg dukke nok opp her igjen.

Hanne_angel1@hotmail.com

Pittelitn♥ sa...

Hipp hurra! Gratulerer med 1 år. Håper jeg vinner, for de gavene var fine! :)

Anonym sa...

Utrolig mye fint her og gratulerer med ett års dagen ;) ;)


langfjell@aolnorge.no

Ingunn sa...

Hjertelig til lykke med ett-årsdagen til bloggen, og ikke minst med så mange besøk! Det er så artig!
Kjempefine premier du har, så gjett om jeg har lyst på en av disse da?
Ha en strålende tirsdag!

Klem fra Ingunn

Hege sa...

Hurra for bloggbursdag!
Flotte premier :)

FruBoger sa...

Gratulerer med året;)
Nydelige farger, krysser fingrene:D

Anne Marthe sa...

Gratulerer med 1.års dagen for bloggen din:) lager mye fint,gøy å følge:)

Anonym sa...

Gratulerer! Så fin blogg du har. Har ikke prøvd cascade-garnet enda, men det ser så spennende ut.

Yngvildhermansen@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med bloggbursdag!
Får masse inspirasjon av alt det fine du lager. Vil gjerne bli med i trekningen.
Mail: atbk81@gmail.com

Hilsen
Ann Therese B K

Emilie sa...

Gratulerer med bloggen. jeg blir gjerne med å feire:)

Strikketine sa...

Hei! Tillykke med jubileum! Du har en fantastisk fargerik blogg! Og for en flott premie! :)

Lorgen Design sa...

Så flotte farger :) Trekker 1 lodd og krysser fingrene :)

Ellenstrikkedilla Hobbyblogg sa...

Gratulerer med et års blogging! Mye flott i denne bloggen! Kommer garantert tilbake! ellen

Victoria sa...

Gratulerer med 1-årsdagen til den finfine bloggen din!
Utrolig lekre farger på garnet!, og jeg har allerede begynt å planlegge hva jeg kan strikke ut av det!

Tvitvi! :)

injosa sa...

Gratulerer med 1 år, mykje flott garn og vil gjerne vere med.

Strikke Lilla sa...

Hurra for ett år. :) Kikker innom her stadig, og vil gjerne være med.

Mai Brit Nilsen sa...

Gratulerer med 1 års jubileum ;) jeg vil hjerne være med på trekningen av den fine premien din;) Klem fra Mai Brit;)

Linda sa...

Gratulere med ett års dag:) Kjempe fin blogg du har:))

Mona sa...

Gratulerer med 1 år :) Jeg blir gjerne med i trekningen!

Kristine sa...

Gratulerer med 1 års jubileum :D Kjempeflott give away! Jeg vil gjerne være med :)

Lena Gjertsås sa...

Gratulerer med 1 år! Flott blogg!
Super premie! Vil gjerne være med i trekkinga!

Lena

Marihøna sa...

Gratulerer! Jeg er gjerne med på dette, spennede!!

Anonym sa...

Hei

Gratulerer med 1 år, finfin blogg! Så spennende da med give away:)
(m-hau-ha@online.no)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med 1års dagen :))
Syns bloggen din er artig og følge med på :)
Hiver meg med på trekningen ;)
Klemmer fra Anette D.T.
ad2@hotmail.no

Birkus sa...

Gratulerer med ett år med flott og inspirerende blogg! For noen flotte gaver du lodder ut. Dette blir spennende :-)

MarJE sa...

Gratulerer med ett års feiringa :)
Flotte gåver og nydelige fargar så dette vil eg selvfølgelig være med på.
Ha det fint.

G-Anette sa...

Gratulerer så mye! Måtte det bli mange år til, ikke sant? :)

Jeg vil gjerne vinne den flotte premien, garnet har jeg ikke prøvd - bare hørt veldig mye fint om!

Klem

Gro Lilja sa...

Gratulerer med 1-årsdagen! Håper jeg finner en av di supre premiene!

Siv sa...

Gratulerer med 1 års dagen :D Håper jeg er heldig å vinner en av de flotte premiene :D

Anna O.Nilsen sa...

Gratulerer.Flott blogg og nydelig garn.Jeg vil gjerne være med i trekningen.Ha en god dag videre.

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye med 1årsdagen! Det er virkelig verdt å feire!!
Jeg blir gjerne med i trekningen av flott garn og tilbehør :-)
Ha en fiiin ukeslutt!

Anonym sa...

Hei hei!
Gratulerer så masse med 1 års dagen!!
Jeg også vil være med i trekningen av flott garn:)
Vennlig hilsen
margrethe@dyrehotellet.no

Hobbybruket sa...

Gratulerer så mye med 1 års jubileum. :) Jeg vil gjerne være med i trekkingen av av de fine premiene.

Ha en riktig fin helg når den tid kommer. :)

Gitte Hansen sa...

Gratulerer så mye med 1års jubeleumet! :-D. Du har en flott blogg!
Vil gjerne bli med i trekningen. :) gittebay@hotmail.com

Husmorspira sa...

Gratulerer så masse, og så flotte premier du har valgt ut :)

supersmu sa...

Gratulerer så mye, og takk for all inspirasjon du har gitt oss! Håper det blir mange fler!

StrikkeGanga sa...

Hurra for deg og bloggen! Blir gjerne med i trekningen =)

StrikkeGanga sa...

aiaiai alt man skal sette seg inn i ;D Nå skal det være mulig å følge meg - og du ble den første på min liste! takk for tips ;)

LAs masker sa...

Hei. Klart jeg blir med på trekning! lenge siden jeg har vært på blogg-titte-tur nå så du har laget mye fint siden jeg var innom! Flotte pulsvanter i innlegget over :)

ann mari korsrud sa...

Self blir jeg med på den. Flott side med masse spenende :)

Hege sa...

Vil gjerne være med ;)
Utrolig flott blogg, og gratulerer med 1 års jubeleum :)

Nydelig give-away gave du har, både som 1 premie og trøstepremie :)

Ha en super søndag, og en riktig god førjulstid (er jo ikke lenge igjen nå) :)

jette tonset sa...

Gratulerer med 1 års jubileum av blogg :) kikka litt rundt her, og jammen var det utrolig mye fint som gir inspirasjon til en del julegave-tips :)

Laila Austgarden sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Laila Austgarden sa...

Gratulerer med 1 årsdagen!!
Jeg vil gjerne med i trekningen :)

Tove sa...

Gratulerer med ett år! Mye fint å kikke på i bloggen din! :) Blir gjerne med i trekningen av flotte premier!

Bente sa...

Gratulerer med 1 årsdagen! Du har utrolig masse fint i bloggen din. Melder meg på i trekningen av flotte premier :)
bentetroean@hotmail.com

HegeHB sa...

Gratulerer med 1 årsdagen.
Virkelig nyedelig garnpakker.
Jeg vil gjerne være med i trekningen.
Ha en fortsatt fin søndag.

Margrete sa...

Gratulerer så mye med dagen :-)
Blir gjerne med på trekningen jeg, det var nydelige farger du har funnet frem.

Bente_s sa...

Gratulerer !
Fin inspirasjon og gode idéer i bloggen din :)
Deltar gjerne i trekningen du har her.

Vennlig hilsen
Bente S.
gully2345 a) hotmail.com

Anonym sa...

Hipp hurra for 1 år. Så moro. Bloggen din er notert, og gleder meg til å svinge innom å titte. Og garn er helt genial gavepakke å trekke ut!
Mvh Cathrine
cath-jensen@hotmail.com

Anonym sa...

Selv om jeg alltid MÅ ha oppskrift når jeg strikker, leser jeg alt du skriver her på bloggen. Skulle bare ønske jeg var like kreativ og bare kunne "strikke i vei".
Kjempefin premie som jeg selvsagt vil være med i trekningen om.

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Gratulerer så masse! Er gjerne med om det ikke er for sent!

Bli gjerne med hos meg også om du vil!

Klem

Tina T sa...

Hiver meg på og håper det ikke er for sent :)
tina.triger@live.com

Anonym sa...

En flott blogg, titter innom støtt og stadig. Gleder meg til fortsettelsen.
ajorolse@online.no

Anonym sa...

Grattis til deg! Hadde vært moro å ha et strikkeprosjekt før jul, moro og hjemmelaget og selvsagt til en julepresang til en god utkåret, siden det er da jobbet mye med! Lue, kanskje, fikk se...

Beste hilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Monica's Verden sa...

Prøver lykken jeg.
Gratulere så masse med jubileum :)
ønsker deg videre mange mange flotte blogg år.....
Du har en fin blogg..
Ønsker deg en fin fin søndags kveld og en kjempe fin kommende uke.
Stor hilsen fra Monica Karin
Canim_monica@hotmail.com

Jorunn sa...

Blir gjerne med :)

Camilla sa...

Hei, jeg vil gjerne være med i trekningen!
Camilla, toyotacrown@hotmail.com

Kristine S sa...

Gratulerer så mye med ett årsdagen! Kjempefin blogg, stadig noen inspirerende innlegg å lese.

Mvh. Kristine S
E-post: kristine907@gmail.com

Anonym sa...

Hei.
Jeg må få gratulere, og ønsker deg lykke til videre. Håper du vil gratulere meg også. (Hint, hint.)

Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com
Varm hilsen fra Andrea.

LaLa`s Loft sa...

TREKKNINGA ER GJORT, OG VINNEREN KONTAKTET :)