torsdag 8. november 2012

Prinsessesnupp :)


Ennda en kjole, strikket etter samme "mønster" som denne bare farger og dekor er variert, og jeg har snudd den på "vranga" :)


Den her skal jeg legge for salg på fb sida mi, den andre er allerede solgt. Jeg selger ikke så mye - men av og til får jeg tid til å strikke litt for salg. Det er jo gøy at andre vil ha det en lager, men vet dere, jeg savner tingene når de "reiser" fra meg..... 


Knapper lyser opp, jeg elsker knapper. Kjolen trenger ikke åpning bak, for den er lett å ta av og på, jeg bare liker effekten åpningen har :)

Det å snu vranga ut er noe jeg ofte gjør, jeg liker måten det blir litt røffere og måten fargene da flyter i hverandre :) Dere ser de forskjellige teksturene i kjolen, å det synes jeg er en hærlig måte å få plagget til å se mere "avangsert" ut :)

Snøstorm ute, kakao, skolebøker og garn inne :)
Ha en fin dag der ute :)


Ingen kommentarer: