torsdag 15. november 2012

Pusekattepus :)

Ennda en kjole har sett dagens lys, men dette er den siste av disse for en liten stund. 
Kjolen er strikket likt som denne :) 


Bortsett fra at denne gangen har jeg laget en vrangbord nede, og rundt livet. Kjolen har nedre del med innsiden ut. 


Knappene bak er prikken over ien, man tror ikke de er nødvendige - for de taes ikke opp vet påkledning, men de er så innmari dekorative, å endrer hele utseendet på kjolen bak :)


Denne gangen ble det enkel pynt, med kattepus i enkel heklet sirkel.

Denne har jenta mi så lyst på, den ligger ute til salgs på fb sida mi (trykk på fb så kommer du dit) men om den ikke forsvinner snart så får hun den.  Jeg skal uansett strikke henne etpar av disse, for vi bruker de masse :)

Nå nermer det seg jul, å pluttselig akutt aner jeg ikke hva jeg skal putte på pinnene, så nå sitter jeg her å glor..... Kanskje får jeg gjort noe "fornuftig" da ;) 
Jeg skulle definnitivt ha slanket garnlageret mitt litt, for nå er det i færd med å ta over huset her...

I disse tider er bloggen 1 år, å jeg tenker å få sving på en give away om en ukes tid - må jo feire dere som har besøkt meg så flittig. Hva skal jeg finne frem da montro?? Blir nok no garn, og kanskje en overaskelse ;)

Ha ei fin helg der ute, å takk for at du stakk innom meg :)

1 kommentar:

Spilloppa sa...

Så flott kjole, gjorde seg med de knappene :)