lørdag 29. desember 2012

Flere lykter :)


På tide å begynne å vise frem julegavene :) 
Lyslykter til ei god venninde, skikkelig kos å gi, å hun mente de var skikkelig fine å få åsså. Etter dette innlegget jeg hadde om lyslykter tidligere fikk jeg in et ras av lyktebilder fra venner som hadde latt seg inspirere :)


"oppskriften" finner du hos Janne med en nydelig inspirerende blogg :)

Flere juegaver følger.... Jeg har litt strikketørke akkurat nå, men holder meg med innlegg ei stund på gavene ;) Strikker en genser til meg selv, men den går saaaaaaaaakte :)

Ha fine dager :)

2 kommentarer:

mocca sa...

Veldig fine lykter,en kjempe flott gave :)

Janne sa...

Heisann:)
Lyktene dine er knallfine!!
Moro å se hvordan du pynter og utvikler ideen videre!:)
Ønsker deg en nydelig dag i dag, flott nyttårsfeiring og et riktig GODT NYTTÅR!!
Romjulsklem fra Janne