mandag 17. desember 2012

Frostlykter :)

Da har jeg åsså kasta meg på lyslykt bølgen, men ikke helt på samme måte som hekle/strikke lyktene som svirrer rundt på alle nettsider. 
Jeg valgte å bruke Jannes ide med eggehvite og sukker, å denne bloggen er verdt et besøk, hærregud jeg bare drømmer meg bort der inne :)


Så er det meg å smykkene mine da, masse greier i lagret, å så ble det pynt :) 
Har laget noen med decoupage åsså, men de kan jeg ikke vise frem før etter julaften ;)
De er så fine med lys i, de glittrer å skinner, å uten lys er de fortsatt dekorative...


Kjappt, enkelt, å utrolig flott :) 

Ha ei fiiiiin førjulsuke :)

5 kommentarer:

Janne sa...

Heisann:)
Sååå nydelige lykter! Smykkene ble jo prikken over i`n:)
Moro å lage slike fine ting som er gjort på 1,2,3:)
Tusen takk for linken!:)
Ha en kos kveld!
KLemmer fra Janne

Berit sa...

Rett og slett nydelige!!
Og kjempefin pynt, prikken over ien :)

Lilli sa...

Kjempelekkert og veldig effektfullt :) I love it :)
Ja, bobler vel over for tiden, men 2 lykter til bare nå så setter jeg på bremsene før jul :-P
Klem til deg :)

Ingunn sa...

Så fine! Lekkert med smykke-pynt! Skikkelig julesak dette!

Klem fra Ingunn

Familien Hobberstad sa...

De ble kjempe fine!! Lurt å pynte med smykke!! Alltid kjekt med litt nytt til å pynte opp med!

Ha en fin jul!! :)