torsdag 27. desember 2012

Malerimalera :)

I nov fikk vi nytt spisebord, noe som førte til nye fliser på kjøkkenet og ny vegg både på kjøkken og stue.....  Å de veggene ble fine, å da ville jeg ikke henge opp igjen hyllene som var der før, å ikke fant jeg et bilde jeg likte heller, derav et maleri ala meg...

Starta med et lerret 100x80 cm.... Å ide nr 1 ble skikkelig bad, den ble skrapa å mala over etter noter. Ny tenkning... 
Sånn så det ut da jeg sto der å tenkte, hva nåa??


Må bare si at det lerretet virket fryktelig stort og uoverkommelig der det lå...... 
Uansett - sånn ble det : 


Fargene er helt of her, hvorfor kan man ikke få til å ta bilde av lilla????? 
Det er mye mørkere i bakrunnen, en kald frostet lilla.
Jeg ble fornøyd da, å har fått litt kommentarer på det ja - en skulle stjele det av veggen min ;)

Blir sikkert en stund til jeg maler igjen, men gøy var det :)

Fortsatt fin romjul der ute :)

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Det ble jo kjempebra! Klart du må male mer! Fine farger etter min smak. Venter spent på mer kunst.

Fortsatt fin romjul!

Klem fra Ingunn

Birkus sa...

Utrolig flott maleri!
Det geniale med lerret er jo at man kan prøve og feile, og prøve igjen :-)
Dette kan du trygt gjøre flere ganger :-)

Lilli sa...

Dette ble nydelig, elsker formene, fargene og tekst, godt jobba <3