onsdag 5. desember 2012

Skolevest :)

Da var det prinsen sin tur. Han har begynt på skolen, og da er det ikke så lett å huske på alt man må kle på seg for å gå ut i kulda.


Så da tenkte jeg at en vest er perfekt, den kan han ha på inne uten å bli for varm, og så vet jeg at han er varm ute når jakken slenges på i en fei.


Vi ville ha den ensfarget så den skulle passe til de fleste klærne hannes.
Litt guttete og grov i strikken.
Jeg tok utgangspunkt i denne genseren fra Drops, fjernet armene, lagde halsen litt mindre og strikket litt vrangbord i armhullene :)


Fin passform, varm og god + fornøyd gutt, kan det bli bedre da??
Blir nok flere vester til gutten ja, kanskje en fin julevest :)

Nå har jeg ikke strikket på 3 dager, abstinensene melder seg. Har studie uke, og i tilleg til julebord i går kveld er det ganske greit å komme seg i seng tidlig. Bare noen omganger nå først så jeg ikke ramler helt av ;) 

Ha ei fortsatt fin uke :)



2 kommentarer:

Spilloppa sa...

Så flott vest til gutten din! Den ser skikkelig god ut :)

Silje sa...

Knallfin vest!! Lur, du! :)