tirsdag 1. januar 2013

Årskavalkade må skjønne ;)

Starter en liten kavalkade med hva jeg har laget i år. Har ikke fått med meg alt, men det meste kan jeg vise deg nå iløpet av etpar tre inlegg. Etter det må dere få se de julegavene jeg har laget i år. 

Starter med litt strikk, lett blanding her ja :)


Gensre, jakker, topper osv, joa, blir mye jenteting :)


Har blitt noen vester å luer åsså. mye rosa ser jeg :)


Kjoler har jeg laget mange av i år, åsså i gave og for salg, den gule genseren er en klar favoritt :)

Så her startet jeg da, å mere kommer - for jaggu er dette bare bunnen i kurven - eller toppen av fjellet som man sier :) 

Akkurat nå har jeg en genser til meg selv på pinnene, den har gått saaaaaaaaaaakte, jula har ikke bydd på noe strikking for meg. I kveld skal jeg strikke derimot, for nå er tv kvelden min tilbake. Elsker tirsdagstv :)

Jeg har bestemt meg for å starte tidlig på julegavene i år, for jeg skal ha 100% praksis fra aug til des i år, å da blir det lite tid til strikk. Gleder meg til å titte rundt på bloggene hva dere har laget i gave i år, for jeg trenger tips, er litt idetom føler jeg. Har lyst til å sy også :)

Ok, håper dere likte starten på kavalkaden min, så kommer mere snart.

Ha en hærlig start på 2013 da folkens :)

5 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Så mye fint du har laget!! Ønsker deg et strålende år;)

Jorunn Skrede sa...

So masse flott du har laga!!
Godt nytt produktivt og kreativ år til deg! :)

Ingunn sa...

Her var det mye fint! Gleder meg til å følge deg videre i 2013.

Godt nytt år fra Ingunn

MarJE sa...

Hei,
Ja, her var det mykje flott!!
Du har jammen vore flink og produktiv.

Godt Nytt år til deg!

Lilli sa...

Du er inspirasjon til alle som elsker former, farger og teknikker <3
Klæmma