onsdag 30. januar 2013

Bling fra i fjor.....

Har ikke laget så mye smykker i fjor, men noen ble det. Jeg liker å lage smykker, men det begrenser seg selv hvor mye bling mine nærmeste og jeg selv trenger. Selger jo litt åsså da :) 


Har litt slapp strikkelyst for tida, men det kommer det kommer. Har for første gang i historien 3 ting på pinnene samtidig..... Har vært masse å lese til skolen, å så har vi arbeidskrav akkurat nå åsså - da er det litt å ta seg til for å si det sånn. Akkurat nå leser vi om rus, rusbehandling og barnevern, interessant men veldi mye informasjon å ta til seg. Jeg er ikke så glad i all jussen som hører med ;)

Så har jeg jo fått dilla på å fargelegge, har drevet på i 3 uker nå - Her kan du se de første jeg farget. Det utvikler seg, blir bedre for hver gang, å det er gøy. Skal bli fine julegaver til årets jul av disse her ja :)

Fin onsdagskveld til dere da :)


Ingen kommentarer: