torsdag 17. januar 2013

Enkel vest..... Igjen :)

Denne vesten strikka jeg i julegave til ei lita tøtte som min sambo er gudfar til, enkel i sin form å farge, men man kommer langt med rette og vrange masker ;)


Fine knapper må man ha, 2 stk fra oldemors lager og 1 fra etsy.


Det er bare fantasien som setter stopper for hva rette og vrange masker kan gjøre :) 


Basisoppskriften er Pickles enkle vest :) som må være Picles mest brukte oppskrift, for den har jeg sett over alt :) Her kan du se noen av mine varianter .....

Så vil jeg vise dere noe nytt jeg øver på, jeg sa jo jeg skulle begynne å fargelegge..... 
Øvelse gjør mester:


Å jeg øver jeg, håper på å bli mester snart..... Stemlene er kjøpt rundtom på nett, de forskjellige nettbutikkene kommer jeg tilbake til når jeg blogger hva det nå enn er dette skal bli. For jeg farger jo ikke bare for å farge, det må jo bli noe til slutt :)

Ha en fin dag der ute :)

4 kommentarer:

Vicky sa...

Gorgeous love this so much. Your colouring is looking fab hun thank you soooooooooo much for your lovely comment on myblog it really meant a lot sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Frihet sa...

Så fin!!! Å så gøy med "mønster" Nå fikk jeg lyst å lage n slik ;)

Lilli sa...

Den vesten er helt nydelig, både i fasong og effekten i rett/vrang :) Knappene dine er bare prikken og i'et :)
Og du er full av talent med fargeleggingen, du kommer til å rocke tusjene skal du se :)
God hælg til deg og dine :)
Klæm

Sofie Torgersen sa...

Den var kjempe fin