lørdag 26. januar 2013

Gammelt nytt :)

Denne kjolen la jeg ut som en test da jeg laget bloggen, hadde lyst å vise den igjen. Siden det går mot sommer, å dette absolutt er en kjole jeg anbefaler å lage til sommerbruk. Vi har brukt kjolen i 2 år, den er vasket og tromlet å like nydelig. Strikket i orginal garnet, derimot IKKE i orginale farger.


Bildet er ikke det besste da det ikke er tatt med tanke på blogging, kun for eget bruk.....
Her finner du oppskriften, eller info om den hvertfall :) 

Det var et lite tips fra meg :) Dere skal ikke se bort ifra at jeg lager en til.....

Ha ei fortsatt fin helg da dere :)


5 kommentarer:

Lilli sa...

Åååh den va nydelig, utrolig fin fargekombo på denne, lekent og gøy <3
Du e så flink :)
Klæm og ha en koselig lørdagskveld :)

Sisselshverdag sa...

Nydelig kjole :)
Har en liten grandniese, kanskje jeg må strikke en sånn til henne ;)

Ha en koselig lørdagskveld :D

Edny sine puslerier sa...

For en frisk og fargerik kjole. Kjempefin!

Ingunn sa...

Fint at du viser saker som er holdbare og blir brukt mye! Den er sikkert deilig på i tillegg til at den er fin.

Ha en strålende søndag!

Klem fra Ingunn

Sofie sa...

For noen nydelige farger du har valgt, Denne vil jo så prinsesser elske