torsdag 3. januar 2013

Kavalkaden fortsetter :)


Jeg fortsetter litt på kavalkaden min - åsså denne gangen er det strikk. 


Her har tilogmed etpar lester kommet med, å det er en skjeldenhet for meg. Litt egenfarget garn er med, 2 kjoler og den vesten som ble for stor som nå bare ligger der å venter på noen som passer den ;)
Åsså prinsessesmilet mitt - det vakreste jeg vet :) 


Flere kjoler, skjerf, lue, pulsvarmere og vest. 
Ser at mange ting ikke har fått komme med på disse 2 inleggene, men vi kan kalle det et eksklusivt utvalg :)

Jeg har hatt det gøy med blogg, å gleder meg til å fortsette - å når jeg nå nermer meg 40.000 beøk så må jeg bare takke alle som har vært inne her hos meg - det er så gøy. 

Det finnes egne inlegg for alle tingene i kavalkaden, du finner de under "hint" på din høyre side, å lurer du på noe, så bare spør. 

Nå skal jeg få igang pinnene litt igjen, så den genseren kan få litt fart på seg. 

Ha ei fin helg allesammen :)

3 kommentarer:

Janne sa...

Hei og godt nytt år!!
Du verden så produktiv du har vært! Og wow! såå nydelig ting du har strikket!
Ha en fin fin kveld!
Klemmer fra Janne

Lilli sa...

Nyyydelige ting, du lager bomber med sukkertøy <3 Love it <3
Klæmma

mocca sa...

Veldig mange flotte ting du har laget også så masse du har rukket :)