mandag 21. januar 2013

Kjapp heklalue :)

Hekla en enkel liten lue til prinsessa mi, en blomst og en knapp - så er den raskt en favoritt :)


Pusen har skjønnt at han ikke får leke med garn.... Det vil si det garnet som mor holder på med - det garnet som ligger i lagret derrimot, det er tydelivis fritt villt :)
Uansett er han rimelig søt der han ligger i fanget sammen med strikkinga :)


Derimot litt vanskelig å strikke, for han vil helst ligge oppå - skikkelig kosekatt. Når ungene er i seng derimot kan jeg strikke, for da ligger han inne hos dem :)

Nå har jeg akkurat tatt av pinnene en genser til meg selv, og sommerkjole til pia mi, så får vi se hva det neste blir :)

Ha ei fin uke der ute :)

2 kommentarer:

Tante Constanse sa...

Det er utrolig hvor mye en knapp og en blomst kan gjøre med et plagg! Herlige farger sammen! :)
Koslig med pusen, da! For en skjønning!

Emme sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min :) Om du vil strikke dress holder jeg på å lage en slags oppskrift på den så du kan ta kontakt med meg på emhsten@emmeh.com ;)