fredag 25. januar 2013

Sisste julegaverest ;)

Sydde noen enkle lukthjerter i julegave. Hjertene er vel ca 35 cm høy, så de gjør seg godt på en dør eller vegg :) Inni har jeg kongerøkelse for å lage godlukt til jul :) 
Tegnet bare hjerte rett på stoffet å pyntet litt. Engelen fant jeg mønster på ved å google angel chart :)






De er pyntet med perler og bjeller, å englene har fått ullvinger av boulche garn (garn som ser ut som saueull)


Dette konkluderer mine hjemmelagede julegaver for i år.
Det vil si, oldemor fikk jo 3 forskjellige kakesorter, bakt å puttet i fine krukker - og to jenter i Japan fikk sjal og pannebånd - som reiste avgårde før jeg fikk knipset bildet.
Og min familie i Italia fikk smykker og øredobber laget av meg. D:v.s. jeg sendte det før jul, men de har ikke fått det ennda..... Besst å etterlyse det kanskje?? 

Nå sliter jeg litt med lagelysta, men fortvil ikke, det kommer ting ut av hendene her uansett. Mannen min sier "det er så rart med deg, jeg ser du sitter der uten noe i hendene - så snur jeg meg å ser på TVn, å jaggu meg, når jeg ser på deg igjen så har du tryllet frem ettellerannet i mellomtiden. Det er akkurat somom hendene dine bare lager ting, uten at du er med"
Aner ikke om det er et kompliment eller et utsagn om at jeg er litt enspora ;)

God helg alle i herlige bloggland :)

Ingen kommentarer: