lørdag 5. januar 2013

Symsallabim :)


Dette er de tingene jeg sydde i 2012, det var ikke mye giitt.... Nå har jeg fått lyst til å sy mere, vært å kjøpt ny saks, da den gamle har blitt brukt til litt av hvert.... Vår og sommergarderobe skal lages, å vet dere jeg gleder meg. Skal både sy og strikke litt, å jeg skal lære meg noe nytt i vår - skal lære meg å fargelegge :)



Buksene er ballongbukser fra stoff og stil, de er hyppig i bruk. Kjolene har jeg fra boka "barn igjen" fra bloggen med samme navn (ligger i blogglisten min på høyre side)
Engelen er Tilda, den reise fra meg da ei i klassen hadde så lyst på den, så den må jeg lage igjen .... :)
Kjolen i midten er fri fantasi, heklet overdel å påsydd skjørt.
Alle tingene er blogget i egne inlegg tidligere :)

Ha en fin lørdagskveld da alle sammen :)


Ingen kommentarer: