lørdag 16. februar 2013

6 års presang :)

Mitt første forsøk på å lage noe papirbasert å gi bort. Jeg har jo fått litt dilla på å fargelegge, etter at alle julegavepengene mine ble brukt til promarker tusjer - å noe må jeg jo lage av alt jeg farger.....

Dørskilt til ei nydelig jente, hun ble 6 år - å elsker rosa :) 




Jeg farget 2 stk jenter, for jeg kunne ikke bestemme meg for hvilken farge jeg skulle velge, er fortsatt i tvil, men nå er skiltet gitt bort, så da får den andre jenta bli til noen andre :) 

Neste inlegg blir strikking, jeg lover - det er bare så gøy å prøve helt nye ting :)

God lørdagskveld bloggvenner :) 

7 kommentarer:

Emme sa...

Flott og kreativ presang :)

Spilloppa sa...

Flott skilt, og nydelig fargelagt jente :)

Laine sa...

Wow, these are so fabulous.
Laine
xx

mocca sa...

Kjempe fint skilt,tenker hun ble veldig fornøyd :)

Trine sa...

Så kult!
Ser gøy ut å farge :)
Utrolig mye fint du strikker.
Koselig at du ville være med på Give Away hos meg.
Lykke til!

Guri sa...

Fine!

Nikki sa...

I love it, might have to put in an order for Sofie, Rebecka and Dina :)