torsdag 14. februar 2013

Pannebånd/ørevarmer :)

Fikk i oppdrag å lage en pudder rosa ørevarmer, å instruksjonen var at den skulle være bred å IKKE klø..... 
Løsningen ble Puno, et hærlig garn som ikke klør. Det koster riktignok litt, men når det bare går 1 nøste er det jo greit... :)


Lillejanta fikk være modell, litt i største laget for henne - men bildet ble hvertfall bedre enn å ha det liggende... 


Det er strikket med vrangbord bak, noe jeg fårestiller meg gjør at det sitter bedre.
Oppskriften finner du her  jada, jeg har faktisk brukt oppskrift :) 

I dag er det vistnok valentine...... Æsj, amerikansk tradisjon som min mann ikke har hørt om (litt sånn missunnelg på alle som får sjokolade)..... 
Uansett er det vel bedre med en kjærlighetserklæring på en helt tilfeldig dag, enn på akkurat denne. Så da så, da er jeg vel egentlig godt fornøyd da :)

Fin dag der ute i bloggland :)

3 kommentarer:

Husmorspira sa...

Flott og søtt pannebånd.
Valentine, ja, er ikke så heftige på det her heller, men litt sjokolade hadde gjort seg :)
Ønsker deg en fin dag.

Tante Constanse sa...

Superfint pannebånd! Har ikke prøvd Puno, men det ser virkelig mykt og godt ut. Så fint med link til oppskrift, tror jeg må strikke et sånt et jeg også. Nå nærmer det seg jo varmere tider og pannebånd blir mer og mer aktuelt igjen.
Ikke noe markering av valentine her heller - men holder med deg i at det tross alt er hverdagen som teller - så da er jeg godt fornøyd jeg også ;-)

Ingunn sa...

Kjempefint! Takk for tips om oppskrift. Jeg er på jakt etter en liten presang....

Ha en strålende dag! Her snør det lett, men den verste kulda har gitt seg.

Lekker muffe i forrige innlegg også!

Klem fra Ingunn