lørdag 30. mars 2013

Kosebukse :)

Ballongbukse til herlige sommerdager :)
Lett dongeri, som er lysere enn bildet, bare så søt da. Men jeg finner det vanskelig å ta bilde av disse buksene, de er såpass vide og krøllete med strikken at de ikke ligger fint....


På ene foten laget jeg litt aplikasjoner i våre favorittfarger :)


Jeg har bare helt vanlig symaskin, så sømmene blir ikke perfekte. Men nå er jeg en rimelig utålmodig sjel også, så det er vel litt meg som tuller med sømmene også ;) 


Haha, jenta poserte villig - å farlig må jeg si :)

Synes det er gøy å sy, men blir altså fryktelig utålmodig. Kanskje litt rart i og med at jeg strikker så mye, å det tar jo myyyyyyyye lengre tid. Jeg har ikke noe svar på gåten :)

Enkelt og ferdigklippet mønster får du her :)

Fin påskeaften til alle dere som følger meg her på bloggen min :) 


1 kommentar:

Ingunn sa...

Knallfin bukse! Håper den slipper å ligge så lenge på vent. Sommerbukse, sa du? Her holder vinteren seg i lang tid tror jeg. Helt greit, for jeg er glad i å gå på ski.
Jeg sydde også litt da jentene våre var små, men nå blir det bare reparasjoner.
Begge foreldrene mine var skreddere, kanskje er det derfor?

Fin påskedagskveld til deg!

Klem fra Ingunn