lørdag 20. april 2013

Kort :)

Jeg har ikke laget mange kort (3 faktisk), men det kan jo være gøy å vi de frem mellom all strikkinga :)

Til ei lita vennine som ble 5 år, hun er skikkelig fargerik - så det måtte kortet hennes også være :)


Da jeg skulle kjøpe kort til henne oppdaget jeg at de fleste kort er laget med lyse jenter, å denne jenta er så mørk og fager som de kan bli - så da passet jo ikke det. Dermed måtte jeg lage :)

Så hadde vi en annen venn med bursdag dagen før, å vi kunne jo ikke gjøre det dårligere til han, så han fikk en sjørøver (han er lidenskaplig opptatt av å kle seg ut, å elsker sjørøvere )

 
Når man lager kort, så kjøper man et stempel, åsså fargelegger man selv. Dette er fra en veninnes butikk, hun har lakt ned nå, men jeg var så heldig å få denne likevel :) Synes refleksjonen i kikkerten er så nydelig :) Jenta er fra Saturated Canary, som du finner her :)

Fin helg der ute :)

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Slike personlige kort er gull verdt! Gjett om de blir tatt vare på da! Prikken over i-en spør du meg. Så lag kort, til glede for deg selv og for oss som får se dem, og ikke minst for dem som er så heldige å få et kort.

Ha en strålende søndag!

Klem fra Ingunn

Ninas hjem ♥ SuperLille sa...

Takk for hyggelig kommentar på bildene mine =) Så hyggelig!

Klem Nina

Elizabeth sa...

Herlig! Klem, Elizabeth