tirsdag 9. april 2013

Speil, speil........

Jeg måtte bare dra frem telefonen da jeg så dette speilet på Asessorize, den ideen må jeg bare huske :)


Har du sett noe så nyyyyydelig?? Ja ok, kanskje litt "over the top" - men likevel nydelig.
Hvem har ikke masse ødelagt bling liggende, eller som man kaster. Kanskje jeg må begynne å ta vare på det, for jeg tror jeg MÅ ha et sånnt en gang :)


På nært hold ser vi at det er alt fra spenner, øredobber, brosjer, smykker osv..... Jepp - jeg liker :)

Bare en liten ide jeg hadde lyst til å dele :) 

Ha en hærlig dag :)

4 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Dette var en morsom idé! Og jakka under her er så skjønn:)

Anna Therese sa...

Det var et utrolig stilig speil :)
Og som du sier så er jo det bare til å samle opp det man har liggende av ''rot'' og pynte et speil :) God ide :)

Anonym sa...

Dette var en vanvittig flott og inspirerende ikke minst, tror vi bare wooow begge to til denne. Ser for meg gamle beltespenner også inni der et sted, kreativiteten lenge leve, denne var bare kul :)
Glede meg til å se din versjon av denne :)
Klæm Lill

Elizabeth sa...

WOw, du er utrolig kreativ, morsomt å kikke rundt i bloggen din! Dette var helt fantastisk! Klem, Elizabeth