fredag 24. mai 2013

Loftet mitt :)

I rotekroken min er det mye rart - å siden jeg ikke har tatt frem kamera mitt å tatt bilder av det jeg har liggende færdistrikket, å heller ikke kan vise frem et skjerf jeg har strikket - nå når det er skikkelig sommer i nord, så kan dere få se kroken min.

Garn - altfor store mengder garn, å gjerne 1 og 2 nøster av hvært..... What to do ;)


Tøy, i alle farger og varianter - må finne litt søm inspirasjon visst :)


Diverse knapper og bånd i de vakreste farger :) 


Tusjer for å fargelegge - mitt helt nye "lære meg selv" prosjekt :) 


 Halvfærdige fargelegginger : 



 Smykker å perler i mengder man ikke skulle forstå :) 


Bøker, blader, inspirasjonshefter, gavepapir, smykkestativer, rot og kaos.... Men det er mitt rot, å jeg liker det :) 


Så hit opp går jeg for å hente inspirasjon eller bare for å slappe av.... Å dit opp skal jeg nå :) 

God helg alle sammen :)

4 kommentarer:

Ruths datter sa...

Det må være herlig å ha et eget inspirasjonsromm som du har. Koselig.
Klem

Berit sa...

Lykken er et slikt rom :)

Ingunn sa...

Synes slett ikke du har det rotete. Sakene må da være tilgjengelige. Inspirasjonsrom var er flott ord.

Riktig god helg!

Klem

Strikke Lilla sa...

Sånn plass ville jeg også hatt!!! Jeg hadde, men den gikk tapt da unge nr 1 kom. Ho måtte jo ha et soverom. Hehe