lørdag 11. mai 2013

Sommergul :)


For en tid tilbake feilbestilte jeg 8 nøster bommulsgarn fra Ice yarns - å ante ikke hva jeg skulle lage. Så var det en dag da, som jeg ikke hadde noe å strikke på, at jeg gravde frem de nøstene.....


Her har jeg virkelig ikke brukt oppskrift, men latt meg inspirere av alle de enkle rillestrikka plaggene som finnes rundtom... Litt sånn stripemønster innimellom, å vrangborden i livet gjorde susen....


Denne gangen dro jeg på min lokale garnbutikk å fikk tak i treknapper, jeg ville holde det helt i en enkel farge :)


 Å den ble jo så fin, jeg bare elsker den :)


Å så var det litt gøy i går, 3 jenter lekte fine prinsesser - å alle hadde tatt på seg mine kreasjoner, helt uten de voksnes innblanding :)

Ronja Camilla i kjolen her og vesten her
Sofie i kjolen her og jakken her
Miriam i jakken fra dette innlegget, og der ser du den rette fargen :)

Så gøy at de føler seg som prinsesser i det jeg lager :)

Ha ei nydelig helg der ute, her i huset feirer vi 4 bursdager i helga :)

6 kommentarer:

Mona sa...

Skjønne prinsesser i Christels flotte kreasjoner!

Ewa sa...

Super ładny !

Ingunn sa...

Lekker jakke! Flotte småjenter i herlig hjemmestrikk! Så gøy!

Riktig god lørdagskveld!

Klem

Berit sa...

Nydelig jakke, deilig med bomullsjakke nå på våren!
Herlige fine jenter :)

Guri sa...

Enkel og fin jakke! Og så moro at jentene føler seg som prinsesser; de var så søte alle tre :)
Ha en fin dag!

Bente Olea Johnsen sa...

Så flott!! :-)