onsdag 5. juni 2013

Regnbuen :)

Fine farger eller ??? Glitter og regnbuen, en drøm for ei lita jente. 
Et lite sjal for kalde sommerkvelder trenger ei prinsesse vel :)


Jeg kan rett å slett ikke motstå fargene, helt hærlig garn :)


Jeg legger opp 3 masker og øker i begynnelsen og slutten av hvær pinne. Har laget mange slike skjerf, noen kan du se HER :) Der finner du også mere forklart oppskrift :)

Garnet her heter Creative reflection, å jeg brute 1 nøste på barnevarianten - på pinne 7 (jeg kan bruke det jeg åsså, men da er det ikke så tykkt og mere sommerlig )

Det blir ett til meg også til høsten :)

Fin uke der ute i bloggland :) 




4 kommentarer:

Berit sa...

Nydelig, et skikkelig prinsesse skjerf ja. Det garnet så deilig ut :)

mocca sa...

Kjempe fint sjal og midt i blinken for ei lita jente :)

Strikketine sa...

Kjempefint sjal og sukkersøte farger!

Er det no mohair greier i det garnet? det så litt pusete ut... :-)

Fin uke til deg!

Strikketine sa...

He he, ja ellers så kan du få en ubrukt milovest svært billig!! ;-)

Det var visst noe med fargene...