fredag 12. juli 2013

God sommer :)

Denne Kjolen hadde jeg lagt bort fordi den er for liten - eller se her da, det er jo en super topp :) 



Så da ble toppen leita frem igjen. 
Den er strikka i rester av mandarin petit - husker jeg begynte med en oppskrift, åsså ble jeg lei av mønstret ;)


Å over kjolen passet jo Alvejakken fra dette inlegget perfekt :) 

Et tips om den jakken, du ka bruke alle typer worseth weight garn, eller dobbel babyull. Originalgarnet er mykt og nydelig, å jeg blir nok å bruke det igjen - men jeg synes det nupper lett....

Nå reiser vi på ferie, så da blir det bloggpause herfra ....
Jeg har farget garn selv til å ha med å strikke av, det blir gøy å se hvordan det blir :) 

Ha en hærlig sommerhelg der ute :)


4 kommentarer:

Ewa sa...

rdzo ładne ! Pozdrawiam ! Ewa

Ingunn sa...

Denne kjolen ble jo en kjempefin topp! Det er bare å pakke den i kofferten.

Riktig god ferie! Håper det blir noe spennende å vise på bloggen av det fine garnet.

Klem fra Ingunn

Ruths datter sa...

Nydelig. Så flink du er. Kjempesøt pia.
Klem

Silje sa...

Nå har jeg tittet lit rundt i bloggen din, og du lager virkelig utrolig mye fint!!
Jeg elsker fargebruken din, og den her var virkelig superfin!!

Ønsker deg en flott helg!