tirsdag 9. juli 2013

Til meg - Igjen :)

Sommertunika til meg, i det nye Line garnet til sandnes - hærlig :) 


Oppskrifta jeg har gått utifra er denne ...
Jeg har ikke fulgt den helt, fordi jeg ikke ville ha hullbordene med. Dermed har jeg gjentatt perlestrikkborden, kun avbrutt av daisymasker i mellom - æ jeg likte det.



Jeg tok med en hullrad nede - på bolen


Og på armen.
Ja åsså laget jeg selvsakt raglant i stede for å sy i armene :)

Nå er det bare 4 dager til vi reiser på ferie, å det blir gøy :)
Kielfergen, bil videre til Sinseim tekniske museum - så Luxemburg og dernest Paris - videre til en fransk liten badeby, før vi kjører tilbake til Kiel via Belgia :)
Litt bilstrikking blir det nok - å i og med at jeg har en utrolig travel høst i vente, så er det fint å få strikka litt. Det kommer til å bli sparsomt med strikking de neste månedene nemlig - 100% praksis pluss oppgaver i studiet, spennende men travelt :)  

Vi gleder oss :) 

GOD UKE; OG HÆRLIG SOMMER TIL ALLE :) 

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så fin den er til deg! Regner med denne får plass i ferie-kofferten.

Riktig god tur! Kos deg med litt bilstrikking, kjekt med noen omganger i solstolen også!

Sommerklem fra Ingunn

Hildegunn sa...

For en flott overdel, herlig mønster!

Ønsker deg en riktig god ferie!!