onsdag 21. august 2013

Inspirasjon er gull :)

Jeg har laget meg en inspispirasjonsboard på Pinterest, med masse nyyyyyydelige bilder av ting  og farger som kan gi massevis av inspirasjon :)
For de som ikke kjenner til inspirasjonsboard, så handler det om å finne ting og bilder rundomkring som inspirerer deg til å lage ting selv. Om ikke de samme tingene, så hvertfall inspirert av bildene :)  


Dersom du har lyst å ta en titt, så kan du trykke HER :)
Fortell meg gjerne om du likte boarden min, å fant noe inspirasjon :)

Jeg er til stadighet inne å legger til nye bilder, så følg meg gjerne der inne - eller stikk innom i ne og ny :)

Ha en fiiin Torsdag i morgen, å så er det Goooooooo Helg - ja for meg da hvertfall ;)







3 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Ruths datter sa...

Ser spennende ut. Må inn å titte litt til.
Klem

Siv- Anita sa...

Ohhh den var ikke dum
Må inn og titte