søndag 4. august 2013

Prinsessecardi :)

Hjemmefarga garn og bilstrikking uten oppskrift var egentlig ganske gøy :)
Denne ble til et sted mellom Paris og Kiel, med mange stopp og en skikkelig koselig uke på den Franske nord kysten. 
Inspirasjonen kommer fra alle de fine uglejakkene jeg har sett rundtomkring, å da særlig denne i en av mine favoritt inspirasjonsblogger :)


Har enda litt igjen av garnet, så her må bli noe tilbehør til jakken - men først noe til meg selv ;) 
Jeg synes effekten med forskjellige knapper er helt nyyyyyyyyydelig, å det har jeg gjort mye av i mange år :) 

'
Så da er prinsessa klar for barnehagen i morgen, å mor får en uke å slappe av før alvoret å ny praksis begynner - skrekkblandet fryd.... 


Dette kortet laga vi til dagmamman da vi tok sommerferie, hun fortjener en oppmerksomhet (selvsagt vanket det pakke åsså ) :) 


Det ligger noen forskjellige oppskrifter på ugle gensre på Ravelry - sånn som denne, den liker jeg :)

Snart er hverdagen her, gruegleder litt. Det er jo herlig å sove lenge å ikke ha noe å tenke på, men så er det jo fint å komme videre i studiene på vei mot en "ordentlig" jobb - å ikke minst tjene penger - HURRA !!! 

Ha en fin søndag der ute, det skal vi :)

4 kommentarer:

Hildegunn sa...

Denne ble lekker, herlig farge på garnet du har brukt!
Ønsker deg lykke til på veien mot fast lønn!

Ha en fin søndag :-)

Berit sa...

Kjempefin jakke og nydelig kort. Flotte farger du bruker :)

Ruths datter sa...

Nydelig jakke i en superfin farge. Du er flink altså.
Klem

Nina Figenschau sa...

Så fin jakka ble! Det er artig å se at der er flere som farger garnet sitt selv! Håndfarget garn er bare skikkelig luksus!