fredag 11. oktober 2013

Rosa vennskap :)

Lagde et kort til ei god venninne i dag, å måtte vise dere det - for jeg synes det ble så fint. 
Fargelegging er skikkelig avslappende, å jeg kan bruke alle de fargene jeg er så glad i :) 



Jeg må nok øve mere, men synes jeg begynner å få litt dreisen på det :)
Stemplet er fra Dilly beans - og om du liker å fargelegge er dette stedet værdt å se på :)

Akkurat nå har jeg færdistilt en singlet til meg selv, skal få tatt bilde av den i løpet av helga. Jeg driver å hekler på noen nisser til jul, de skal dere få se så fort de er ferdige - å jeg venter på noe garn som skal komme i posten, en fargerik genser til meg selv - den gleder jeg meg skikkelig til å begynne på...... Håper den setter en stopper for strikketørken ;)

Ha en fantastisk fin helg der ute :)


1 kommentar:

Ingunn sa...

Kjempefint kort med koselig tekst! Det er noe med det skrevne ord...

Lykke til med strikkinga, og riktig god helg!

Klem fra Ingunn