fredag 25. oktober 2013

Strikket singlet :)

Helt siden en venninde kjøpte en vrangstrikket stripete singlet på BikBok for 2-3 år siden - så har jeg hatt denne i hodet.
Jeg hadde ingen oppskrift, og som alltid når jeg strikker til meg selv - så strikker jeg litt for stort - det må jo bety at jeg ser meg selv større enn jeg er ;)


Fargene er bare skjønne - og garnet Line fra Sandnes er jo en drøm.


Jeg ble kjempe fornøyd, den er så fin på - men det var vanskelig å få ett godt bilde av den... Jeg hadde den faktisk på meg, med en lysgrå strikkejakke over da jeg var ute på cashual pizza og vinkveld med venninder - og flere lurte på hvor den kom fra. Om jeg nå bare finner etpar perfekte strikkejakker å ha til, så kommer jeg til å bruke den masse..... Og jeg skal lage etpar til før sommeren :)

Oppskrift ?? Nei det har jeg ikke, men jeg ser det ligger noen topper på Drops sidene, og jeg har sett en lignende oppskrift for Line garnet.

Laget ett kort til en av jentene i klassen til gutten min, måtte vise det frem - åsså ble det litt farger i innlegget åsså :)



Elsker å sitte å pusle å fargelegge litt, det blir så fint liv i fargene når man bare leker seg litt frem :)

Nå er det fredagskos og taco på menyen. 

Ha ei fin helg og uke alle sammen :) 

2 kommentarer:

Ingunn sa...

Så smart å strikke singlet! Denne ble jo riktig fin!
Fin å bruke til sommeren uten cardigan også.

God helg!

Klem

Ruths datter sa...

Tøff ble den. Fline du.
Klem