torsdag 7. november 2013

Egen kortside eller ??


Hva synes dere, skal jeg lage en egen side her med kort, eller synes dere det er greit å se litt kort innimellom ?? Jeg har jo litt dilla innimellom, men ønsker jo at dere følgere skal få se ting dere liker. Gi meg gjerne tilbakemelding på det - så lager jeg en tillegside her, om dere synes det er best :)



Noen av kortene jeg har laget i det siste. 


Alle med mine nye favorittmotiver :) 


Fargelegging er gøy, avslappende og veldig koselig :)

Ha ei fin helg der ute - i helga skal jeg få strikket litt, for nå holder jeg på med noe spennende som jeg har skikkelig lyst til å strikke på :)

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

Flotte kort. jeg liker litt blanding jeg. Ikke bare kort,men litt av hvert. Alltid kjekt å stikke innom deg.
klemz

Janne sa...

Heisann:)
Er en stund siden jeg var innom her, og nå har jeg skrollet meg nedover og kosa meg med alt det fine du har laga..
Jeg liker bloggen din veldig godt som den er - lett blanding:)
De trøtte nissene var superflotte!!
Og det må være en drøm å lage så fine kort - der må jeg melde pass, er altfor utålmodig jeg:)
Ha en fin og kreativ kveld!
Klem fra Janne

Ingunn sa...

Jeg synes godt du kan ha kort på denne bloggen. Artig med litt variasjon. Kortlaginga er jo en del av deg, ikke sant? De fleste av oss har jo litt annet enn strikking på bloggen i blant.

Riktig god helg! Her skal vi ha basar til inntekt for Demensaksjonen i morgen. Helselaget arrangerer, og jeg håper det kommer mye folk.

Klem fra Ingunn