fredag 1. november 2013

Helt tørke........

Jeg er inne i en skikkelig strikketørke - i dag reiv jeg denne genseren av pinnene, for makan til merkelig oppskrift skal du lete lenge etter.... Den blir jo AAAAAAALLLTFOR kort - Hva med å legge inn noe slik at den blir lengre i større størrelse ?? Blir magebar topp det der til meg...... Å jeg har brukt 3 uker på forstykken og litt på bakstykket - ikke fordi den er vanskelig, men fordi jeg mangler lyst.....

Så...... I dag tar jeg frem denne strimlen å ser om jeg kommer noen vei med den


Håper den gir meg litt inspirasjon. 

Jeg har mange ting jeg skulle ha strikket
- Barnehagevotter
- tjukklester
- grønn genser til meg selv
- 3-4 julegaver
- vest til gullgutten
- osv osv.....

Var på garnbutikk i dag - kjøpte INGENTING !!!!! Slå den du ;)
Ok, det var nok syt fra meg - send meg litt strikkelyst da folkens, så jeg kan komme med noen fine oppdatteringer her :)

GOD HELG :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg strikker genser i Setesdalsmønster i Arne & Carlos redesign. Moro :) Innimellom strikker jeg luer i meg-selv-design.....

Ingunn sa...

Du skal vel følge med på Nasjonal Strikkekveld? Da kommer inspirasjonen, vet du. Jeg har ordna meg med to luer å strikke på, en på pinne nr 3 og en på 5. Sender gjerne litt strikkelyst til deg. Jeg har massevis å ta av.

God strikkekveld!

Klem fra Ingunn