mandag 25. november 2013

Min engel :)

Tilda engel med strikke genser, lester og lue - klar for en kald vinter.
Her er Tildas blogg om du ikke kjenner hennes ting, du får kjøpt utstyr å bøker hos Panduro. Du kan kjøpe ferdige materialpakker, eller bare det tøyet du trenger. Jeg liker best å sette sammen selv, slik at det blir mer personlig :) 


Hjertet har fådd seg litt glitterlim, og håret er ikke helt Tilda, men litt egen vri må man lage. 
Tilda har en engel med strikkegenser, men den engelen er liten og denne er av de store, så jeg måtte bare improvisere genseren. Lue og sokker var bare fri fantasi. Om du vil lage en så kan du få ca antall masker og slikt av meg :)


Bittesmå vinger bakpå, og en perle til dusk på lua.
Nå sitter hun i vinduskarmen hos meg, å hun er skikkelig søt. Har vært å kjøpt stoff til flere - og jeg har laget en jeg ikke kan vise før etter jul ;)


Hadde jeg likt å sy - jada jeg vet det ser ut som jeg liker det, men jeg er fryktelig utolmodig når jeg syr - vel, hadde jeg likt det, skulle jeg laget 1000 Tilda ting, jeg skulle fyllt opp huset mitt med ting fra hennes design - jeg bare elsker det :)

Dere - bloggen min er 2 år i dag faktisk..... 2 år og nesten 73000 besøk, det må jo feires.... Jeg skal finne på noe fint å feire med, så lager vi en give away - håper å få ordnet det nå til helgen, passer jo fint det med advent som er på rett rundt hjørnet :)

Nå skal jeg på jobb, sisste 3 uker i praksis - så er jeg kommet ennda ett skritt i utdanningen.
Ha ei fin uke der ute :)

4 kommentarer:

Strikketine sa...

Kjempesøt engel!
Ja, det kunne faktisk se ut som du både liker det og er kjempegod på den syingen! ;-) Men strikkedelen er vel hvertfall ikke noe problem?? ;-)

Lykke til med resten av praksisen, godt å bli ferdig da!
Her sliter vi med rapport fra utviklingsarbeid på 25 sider! Ennå en stund til levering..! ;-)

Ha ei god uke!

Ingunn sa...

Denne engelen likte jeg også! Det er jo tid for engler snart......

Lykke til med praksisen!

Ha en fin mandagskveld!

Klem fra Ingunn

Anonym sa...

Åååh, hun ble altså så nydelig :)
Kjempefin strikkegenser og elsker hennes prikkede bukser, supert med litt glitter på hjertet :)
Du er kjempeflink du og alt du får til, guruen min :)
Har som en plan å handle inn litt mer og lage en Tilda hver uke i året som kommer ;)
Bare sånn for å være litt nøktern og ikke ta helt av liksom hi-hi ;)
Lykke til med oppgaveskriving og praksisslutt, kjenner jeg deg rett så blir det å gå med glans :)
Stolt av alt du får til <3
Klæmma <3

Anonym sa...

Glømte å skrive hilsen Lill der oppe ;)