fredag 27. desember 2013

Byvotter :)

Nå som jula er over kan jeg vise frem julegavene jeg har laget i år - sånn litt etter litt ;)

Erre mulig - klarte altså å kun ta bilde av samme mønster på disse vottene - de har nemlig en kirke og heisekran og greier på andre siden, men lur som jeg var la jeg en med tommelen opp - og omvendt. Problemet er bare at det gjorde jeg da jeg strikket mønstret også....... 




Monstret er fra sisste bladet av Dilla :) Nå synes jeg det mønstret var en smule rart, og jeg måtte knote endel for å finne rett maskeantall etter mønsteret, da det ble altfor bredt med antallet i mønstret. Ikke er det visst mulig å finne originalgarnet (fabel) i Tromsø heller, så disse er i Nordlys - Å det ble egentlig like fint :) Vottene fikk min mor i julegave, å jeg tror hun likte dem :)

Dilla har også FB side for de som er interessert, den finner du her :) 

Ønsker dere alle en fortsatt fin romjul - husk å kose dere, hverdagen er her snart :)

3 kommentarer:

Berit sa...

Nydelige votter og de ble kjempefine i det garnet.
Kos deg videre i romjulen ;)

LAs masker sa...

oi - det var morsome votter!

Ingunn sa...

Stilige votter i fint garn!
Tenker disse kommer til å bli brukt!

Romjulsklem fra Ingunn