søndag 1. desember 2013

Gave til deg :)

Den 25 November ble bloggen min 2 år, og jeg hadde fått over 70.000 besøk - jeg er utrolig glad for alle dere hyggelige mennesker som stikker innom meg å titter litt. Jeg håper jeg har vært med på å inspirere deg iløpetav disse to årene - jeg har hvertfall blitt inspirert av alle bloggene deres :) 

Jeg har satt sammen to pakker en litt sånn "jentete" og en i mere maskuline farger. 


Pakke 1 : 2 nøster av 100g pr stk - 100% Ull, i baby/sokke tykkelse. Jeg har selv dette på vent for å lage sokker til prinsessa - fargene er nydelige synes jeg.


5 knapper fra lagret mitt, ville passe ypperlig som pynt på sokker, leggvarmere, lue eller hva man ønsker å lage. Også denne boka her, som har massevis av tips og prosjekter for de som ELSKER garn :)


Pakke 2 består av 2 nøster handfarget 100% ull pinne 3 - 3,5 - å 3 nydeligfine knapper som passer til, hvilken gutt liker ikke en robot ?? :)


Å du får denne boka som jeg synes er veldi fin, men som jeg har 2 av.... Noen ganger når man shopper, så aner man ikke hva man har fra før ;)


Så da skriver du bare en liten hilsen under her - å husk mail adressen din om du ikke har blogg, så jeg kan kontakte deg om du vinner. Ta med om du liker pakke 1 eller 2 best da :)

Jeg trekker neste helg - å lar random velge :)

Del gjerne give awayen på bloggen din - da får du ett ekstra lodd, hurra :)

Ha ei herlig uke da
- jeg skal skrive oppgave denne uka, så er praksisen snart over. Gleder meg til jul :)



45 kommentarer:

Else Lene sa...

Gratulere med 2 års dagen ;)
- jeg syntes pakke nr 2 var veldig fin ;)
Ha en fortsatt strålende advent.

Anonym sa...

Gratulerer så mye :-) Kjempefina gaver du gir bort. Jeg har en herlig liten tulle (barnebarn) så jeg ønsker meg jentepakka ;-)
Mvh
Ann-Karin Svåsand
an-svaa@online.no

Anonym sa...

kjempe flott blogg :) gratulerer så mye med 2 års dagen :)
jeg synes pakke 1 var veldig fin.
ha en fantastisk førjulstid :)
e-post: mfossber@hotmail.com

monica skåra sa...

Gratulera med 2 års jubileumet ha ein forsat fin advet og kjek jul de var masse kjekt på denne bloggen

Anonym sa...

Gratulerer så mye med jubileum. Og lykke til videre mot neste jubileum.

Hilsen Ingvild Bårdgård
ingvild@gjerdbakken.no

Anonym sa...

Hei, utrolig fin blogg. Jeg ønsker meg pakke 1 vis jeg vinner. men det gjør jeg jo aldri :)
Lykke til videre

thoffberg@gmail.com

Astrid sa...

Gratulerer med 2 år som blogger!
Jeg har dessverre ingen egen blogg å dele fra, men likte pakke nr. 2 veldig godt. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt garnet?

Monica sa...

Gratulerer med 2 år som blogger og over 70.000 visninger :)

En god adventstid ønskes deg :)

Jeg liker pakke nr 1 best :)

Mail: monica_skj(at)hotmail.com

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har.
Begge pakkene var fine så samme hvilken.

Hilsen bodil næss
Bodil.naess@gmail.com

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har.
Begge pakkene var fine så samme hvilken.

Hilsen bodil næss
Bodil.naess@gmail.com

Anonym sa...

Koseleg blogg du har og gratulerer.
Fleire idear å ta med seg her :-)
Begge pakkane er like fine, så samme kva om eg så heldig.
markvar@online.no

Vi på Vik sa...

Gratulerer så mye med 2 år og ikke minst 70.000 besøkende!!
Dette er for meg en ny blogg, men det blir nok ikke det siste besøket!
OM jeg skulle vært så heldig å vinne ville jeg hatt jentefargene!

Mvh Kristin

Anonym sa...

Fin blogg du har, og gratulerer til deg. Begge pakkene er fine, så samme hvilken jeg eventuelt kan vinne.

Mvh Berit

tinkivinki.2012@gmail.com

Anonym sa...

Gratulere med to år som blogger:-) bloggen din er en skikkelig inspirasjonskilde!
Om jeg skulle være så heldig å vinne så likte jeg pakke nummer en best :-)

God advent - Ida Skog. idamarie_skoghansen@hotmail.com

Vrangmaska sa...

Spennande start på adventstida dette her. Garnet i øverste pakken har eg aldri sett, så eg slenge meg på med eit lodd her i håp om å bli den heldige vinnar. Boka var også ny for meg, eg som trudde garnrommet romma det meste etter kvart!

Edny sine puslerier sa...

Gratulerer! Og så fine premier du har! Jeg prøver lykken med 2 lodd. Har linket på bloggen min. Og så liker jeg begge pakkene,så det spiller ingen rolle om jeg er en av de heldige;)

Anonym sa...

Gratulerer med 2 år på en super blogg!!! :D Elsker alle de fine fargene du bruker ♡ Krysser fingrene og håper på og være den heldige ;) Hvem av 1 ell 2 aner jeg ikke, da jeg er den stolte mamma til 2 prinser og 2 prinsesser :)
Advents klemmer fra Anette
ad2@hotmail.no

Strikkemaske sa...

Grattis til deg og den flotte bloggen du har. Hvis jeg vinner ville jeg valgt pk. 2. Da får du ha ei fin adventstid framover :-)

Birkus sa...

Gratulerer med 2år og masse besøk. Alltid likes spennende og inspirerende å lese bloggen din.
Begge pakkene er jo veldig fristende, men tror nok pakke to er favoritten min.
Fin adventstid til deg :-)
Hilsen Kristin
Mailadr birkeland.kristin@gmail.com

Berit sa...

Gratulerer med 2 år :)
Så flotte gaver, begge var veldig fine, men skal jeg velge så går jeg for nr.2.
Ha en flott uke!

Margrete S. sa...

Gratulerer med jubileet :)
Jeg synes begge pakkene var fine, så for meg spiller det ingen rolle hvilken jeg får, om jeg vinner.
Linker til dette på min blogg også jeg :-)

Anonym sa...

Hurra for bloggen din. Kunne godt tenkt meg pakke nr 2 siden det går i hekling for tida. Nu ska jeg snoke rundt i din verden. Ha en fin førjulstid. misk81@online.no

Ingunn sa...

Gratulerer med jubileum! Jeg vil gjerne være med på feiringa og tar to lodd.

Lykke til med oppgaven, og ha ei fin adventstid!

Klem fra Ingunn

PS: Fine pakker begge to, men kan jeg velge går jeg for "gutte-pakken". I tilfelle jeg skulle være så heldig å vinne, da.

FruBoger - Frugan sa...

Gratulerer med store tall!
Jeg vil gjerne vinne guttepakken, det mangler noen guttefarger i skapet her... ;)

Anonym sa...

Gratulere masse :-) audjoergensen@yahoo.no

Mayben57@hotmail.com sa...

Så mye fint du lager.blir veldig inspiret av å se på bloggen din.

foggy (Trine) sa...

Gratulere så mye :) min Mail er trin-bor@online.no

Anonym sa...

Grattis!! <3

Åh vilka Fantastiskt fina vinster!!

Jag skulle jättegärna vilja vinna såklart!! ;)

Mvh/ Ingrid G
ingridgerdin@telia.com

injosa sa...

Gratulerer,så fin premie og håper på lykke.

Anonym sa...

Gratulere med jubilieet, det er mange flotte ideer her. Lykke til videre. gavene er flotte.
wencmeda@frisurf.no

Knits by Maria sa...

tusen tusen takk for pakke 2
mariaogkjartan@gmail.com

Anita Bergsengstuen sa...

Gratulerer med Maaase beøsk på bloggen Klart man må feier barnet i traasalderen. Du har en koselig blogg som jeg med ujevne mellomrom har besøkt :)

Kristin Margret Sigurdardottir sa...

Herlig bloggside, liker den og gleder meg til å følge den framover. Ville gjarna få strikkebok. kmargret@gmail.com

Marianne sa...

Gratulerer med 2 år!
Kjempefine pakker. Jeg ønsker meg pakke 1

Anonym sa...

Gratulerer med 2 års dagen:) flott blogg:)
Hilsen Lene
Lene.sonstebo@gmail.com

Birgit sa...

Pakke nr 1 var veldig fin :D Gratulerer med overstått 2årsdag. Mitt i trassalderen nå?

Ruths datter sa...

Så flotte premier du har da. Jeg blir med og håper på lykketreff. Gavene er så fine begge to at det er det samme hva jeg får.
Klem

Anonym sa...

Flogg du har! Hadde blitt glad for en adventsgave :)

mvh. Merete
merete.falch.jonassen@gmail.com

Sirilinn Askerud sa...

Hei og gratulerer :)
Jeg er selv en fersk strikker, men strikker hver dag og lærer stadig litt nytt. Kjempemoro :)

Mvh Sirilinn
Sirilinnaskerud@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempefin blogg.
Inger Wennevold
iwennevold@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer med 2 års dagen :)
Veldig fin blogg :)
om jeg blir trent ut kummeveg te,ke meg pakke 1
aped62@hotmail.com.
Fra Anita Pedersen

Anonym sa...

Hei!
Første gang på besøk hos deg på din blogg. Fin blogg du har, og veldig fin giwe away. Syns begge pakkene var veldig fine, og siden vi må velge så blir det pakke nr 2 jeg ønsker meg mest. God førjulstid til deg :)

Hilsen janne prestbakmo

mail: prestbakmo@hotmail.com

Siv Lien sa...

Hei :-)
Jeg ønsker meg pakke nr 2, og gratulerer med fin blogg og mange besøk! Kommer helt sikkert tilbake jeg også <3

Ønsker deg mange nye besøkende og mange herlige, kreative og inspirerende stunder :-)
/Siv

Anonym sa...

Kjempefin blogg du har.
Ønsker meg pakke nr 2. :)
toveska@hotmail.com

Anonym sa...

Fantastiska Handarbeten!!!!!!!!!!!!!!!
Tycker Freja i Vara